משלוח חינם לכל רחבי הארץ | מחירים מיוחדים לרגל המצב על חומצה היאלורונית, בוטוקס ורדיאס

סל קניות

עיצוב ומילוי שפתיים

כל הפרוצדורות הרפואיות בקליניקה של בר ויכמן, מבוצעות על ידי רופא מוסמך ובאמצעות חומרי המילוי הטובים ביותר הקיימים כיום בישראל, אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ על מנת להתאים עבורך את הטיפול המדויק ביותר ובכך להגשים את חלומך ולחזור כמה שנים אחורה בזמן, כי מי לא חולם על עור מתוח, חיוני, מלא וללא קמטים?!

השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..

הגדלת שפתיים

 הינו הליך קוסמטי המשיב את אחד מסימני ההיכר של הנעורים, שפתיים בשרניות ומלאות.

עם עליית הגיל כמו שאר האיברים בגופנו גם השפתיים מאבדות מנפחן ולעיתים אף מתכווצות וצונחות בזוויות הפה. הזרקות בשפתיים הן שם כולל למילוי/עיבוי ועיצוב שפתיים באמצעות חומרים מיוחדים המקנים להן מראה חושני וצעיר.

עיבוי שפתיים נחשב לאחת מהפעולות הפופולריות בתחום הרפואה האסתטית, נשים וגברים חולמים לשפר את מראה השפתיים בין אם הסיבה נעוצה בשינוי מבנה השפתיים כתוצאה מעלייה בגיל או באם רצון לשינוי מבנה כתוצאה משפתיים דקות המקנות מראה קפוץ וקשה.

מהלך הטיפול:

 השפתיים הינן אחד האיברים הבולטים והמשמעותיים ביותר במבנה הפנים, הן של גברים והן של נשים, ומעצם היותן במוקד תשומת הלב, חשוב שנשקיע בבדיקה מעמיקה בטרם נבחר מי יהיה האחראי לשינוי זה.

בר ויכמן מאמינה כי הבחירות בהליך אשר יוצר שינוי במבנה הפנים הינו קריטי ולכן יש לבצע בדיקה לפני שאנו רצים להגשים חלום, האחד, באיכות חומר המילוי הנבחר, והשני, בבחירת רופא אשר יבצע את הטיפול.

במרכז לאסתטיקה רפואית בבעלות בר ויכמן תמצאו צוות רופאים שעבר בדיקה קפדנית ואשר תוצאות עבודתם מדברות בעד עצמן וכמובן חומרי מילוי מהטובים ביותר שקיימים כיום בשוק.

לאחר פגישת ייעוץ עם רופא מהצוות הרפואי של בר ויכמן, יבחר חומר המילוי המתאים להזרקה על ידי המטופל והרופא יחד, ברוב המקרים בוחרים מטופלים  לעיצוב ועיבוי השפתיים בחומרי מילוי הניתנים לחידוש וחשוב עוד יותר כאלה שניתנים לשינוי, כלומר חומר שניתן למוסס באם התוצאה אינה הרצויה.

אחד החומרים הנפוצים ביותר להזרקות בשפתיים בעולם היא חומצה היאלורונית – חומצה היאלורונית נמצאת בשפע בעור באופן טבעי והיא זו שאחראית על ייצור הנפחים בעורנו, עם העלייה בגיל תכולתה בעורנו מתדלדל והזרקתה משיבה לאזור המטופל את כל מה שאבד עליו או חסר, נפח ורכות שכה אופיינית לעור צעיר וכמובן עיצוב ומילוי לשפתיים דקות חסרות נפח.

למי מתאים הטיפול?

 מילוי ועיצוב שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית מתאים לנשים וגברים כאחד, אשר מעוניינים לשדרג את מראה הפנים באמצעות שינוי שפתיים ולמראה מלא ובשרני. הטיפול אינו מיועד לקטינים, אשר מטבע הדברים מבנה הפנים שלהם מוסיף להתפתח ולהשתנות, אולם, בתום גיל ההתבגרות ניתן להשתמש בחומצה היאולורנית.

עיבוי או מילוי שפתיים באמצעות חומצה היאולורונית מיועד לתת מענה לאנשים בעלי שפתיים דקות או מכווצות עם קמטים בשל נזקי גיל והרגלי עישון.

שאלות נפוצות :

כמה טיפולים יש לעבור לקבלת שפתיים מושלמות?

אנו תמיד מדגישים כי קיים שוני בין מטופלים, פיזיולוגית תווי המתאר כמו גם צורה ועובי השפתיים שונים האחד מהשנייה, לכן, זה לא נכון להשוות את שפתיים שלכם לשל אחרים או לתמונות שראיתם. כמו כן, לא ניתן לקבוע את מספר המפגשים שידרשו מאותה הסיבה בדיוק.

האם קיימות תופעות לוואי לאחר הזרקה למילוי שפתיים?

מדובר בהליך פשוט ובטוח האורך זמן קצר יחסית, כאשר הסיכונים בו הינם נדירים. יחד עם זאת, בכל הליך בו מוחדר חומר חיצוני לגוף קיים סיכון לאלרגיה, דחייה של הגוף וזיהום. אנו תמיד מציינים כי הדבר החשוב ביותר הוא בחירת צוות רפואי, במרכז לאסתטיקה רפואית בבעלות בר ויכמן מקפידים על סטנדרטים מחמירים של היגיינה ובחירת צוות רופאים בעל מיומנות וידע בשיטות טיפול מתקדמות למניעת מקרים של זיהומים.

תוך כמה זמן ניתן לחזור לשגרת היומיום?

לאחר הטיפול, המטופל ירגיש אי נוחות קלה באזור והדבר יחלוף תוך מספר ימים. יתכן כי תהיה נפיחות ושטפי דם וגם זה יחלוף מספר ימים לאחר הטיפול.

תוך כמה זמן ניתן לראות תוצאות?

 מספר ימים לאחר שהנפיחות תרד  ניתן להינות ממראה שפתיים מלא וחושני ולחזור לשגרת היום.

האם התוצאה לא תהיה מוגזמת?

 ניסיון של שנים בטיפול וטיפוח נשים וגברים, בר ויכמן מאמינה כי כל מה שמטופל צריך זה אבחון נכון שיתן לו מראה טבעי אך בריא, זוהר וחושני. לכן, בבואכם לפגישת ייעוץ, לרבות בעניין הזרקות בשפתיים, צוות הרופאים יחד עם בר ויכמן ינסו להבין מהי מטרת הטיפול ולאחר מכן הרופא המטפל ייצור שפתיים מלאות בעלות מראה טבעי המותאמות לתווי הפנים.

פיסול פנים לפני אחרי

בר ויכמן בתקשורת
מרגישות יופי - 20.2.22
תכנית הבוקר בקשת - 22.2.21
משפחה שכזאת - 22.2.21

פיסול פנים

דקולטה

דקולטה: האזור שמעל לחזה ומתחת לצוואר זוכה אצל נשים ללא מעט תשומת לב ועניין. לכן, יש לא מעט נשים שרוצות לשפר את מרקם העור והמראה

קרא עוד »

הצערת כפות ידיים

לעיתים כפות הידיים מסגירות את הגיל, כיום ניתן לטפל בכפות הידיים. משך הטיפול אורך בערך כ15 דקות והוא יחסית קליל. תוצאת הטיפול, העור מוחלק ונראה זוהר, אלסטי יותר ונראה מלא חיוניות באופן ניכר לעין. הודות לייצור הקולגן המוגבר שנוצר באזור.

קרא עוד »

שקעים מתחת לעיניים

שקעים מתחת לעיניים השקעים מתחת לעיניים נותנים לפנים מראה נפול ועייף. הם נוצרים כתוצאה מתהליך ירידה ברקמת השומן והשכבה התת עורית סביב העין והפיכת העור

קרא עוד »

עיצוב עצמות לחיים

אנו מבצעים באיזור זה הזרקה באמצעות חומצה היאלרונית לנשים וגברים אשר מעוניינים לשפר את המראה הנפול באזור עצם הלחי ולהשיב ללחיים שקועות את הנפח.

קרא עוד »

מילוי בקלציום

מהו קלציום? הזרקת חומרי מילוי על בסיס סידן, קלציום, חומר טבעי המצוי בגוף ובעצמות השיניים,ניתן להשתמש בחומר למילוי קמטים באופן ישיר או למילוי איזורי נפח

קרא עוד »
טיפולי פנים בנתניה אצל בר ויכמן

פיסול קו לסת

פיסול קו הלסת יכול להיות מדהים עבור מי שאינה מעוניינת בניתוח ורוצה להשיג מראה פנים מחוטב וצעיר.
בשנים האחרונות, יותר ויותר נשים וגברים עוברים את הטיפול, במטרה להצעיר את מראה הפנים.

קרא עוד »

חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ על מנת להתאים עבורך את הטיפול המדויק ביותר מקצועיות. טכנולוגיה מתקדמת. ניסיון מעל 25 שנה. בשיטת בר ויכמן

קרא עוד »

בוטוקס

הקמטים בעור הינם שבילים וחריצים אשר במהלך השנים מעמיקים והופכים לבולטים יותר. לא בכל המקרים הגיל הינו הגורם העיקרי. עם הגיל פוחתים ההורמונים הנשיים הקולגן והאלסטין האחראיים למילוי עור הפנים, כמו כן , כוח הכבידה משפיע על שרירי הפנים והם מאבדים מחוזקם.

קרא עוד »
טיפול מזותרפיה בנתניה - סקין בוסטר מזותרפיה

טיפול מזותרפיה – סקין בוסטר

המילה הבאה בטיפולי המזותרפיה כבר כאן וקוראים לה PERFECT BEAUTY טיפולי אנטי אייג’ינג מתקדמים להאטת הזדקנות העור והצערתו ללא מחטים, ללא פילינגים בשיטת “פרפקט ביוטי” הגישה שלנו בטיפול בהזדקנות העור היא כי דרוש שימוש בהרכב חומרים יעיל ומדויק לעצירת הזדקנות העור והצערתו. טיפולי “הפרפקט ביוטי” עונים על מגוון רחב של תופעות עור מלבד אנטי אייג’ינג בדוגמת קילוף, ללא תופעות לוואי והתוצאה? כבר מהטיפול הראשון!

קרא עוד »

מילוי נפחים

חומצה היאלרונית מיוצרת באופן טבעי בגופנו והיא  יוצרת מבנה אטומי המסוגל לספוח אליה כמות אדירה של מים.
עם השנים, הגוף שלנו מייצר פחות ופחות חומצה היאלרונית, ועל כן ירידה שלה בגופנו משפיעה דרמטית על הזדקנות העור.

קרא עוד »

פיסול אף

פיסול אף הינו הליך פשוט וקצר ונותן מענה לאלה שאינם מרוצים ממראה אפם אך מנגד חוששים מהליך כירורגי, ומטפל במצבים של א-סימטריה, טשטוש גיבנת האף,

קרא עוד »
עיבוי שפתיים - עיצוב הגדלת שפתיים

עיצוב ומילוי שפתיים

הגדלת שפתיים  הינו הליך קוסמטי המשיב את אחד מסימני ההיכר של הנעורים, שפתיים בשרניות ומלאות. עם עליית הגיל כמו שאר האיברים בגופנו גם השפתיים מאבדות

קרא עוד »

בקליניקה שלנו מגוון טיפולי יופי ואסתטיקה במכשור מקצועי ומתקדם

לברורים ופרטים נוספים השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן