משלוח חינם לכל רחבי הארץ | מחירים מיוחדים לרגל המצב על חומצה היאלורונית, בוטוקס ורדיאס

סל קניות

טיפול אנטי-אייגי'ינג

בר ויכמן קוסמטיקאית רפואית בכירה בעלת ידע וניסיון של מעל 25 שנה, מומחית בבעיות עור, אקנה, פיגמנטציה ואנטי אייג'ינג ומפתחת שיטת B.V.T אשר הינה שיטה ייחודית הנותנת מענה ממוקד לטיפולי פנים רפואיים.

השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..

הצערת עור הפנים – אנטי אייג’ינג – טיפולים חדשניים המאפשרים לנו לעצור את הזמן ולהאט את קצב הזדקנות העור!

ככל שאנחנו מתבגרים ניכרים סימני הגיל על עור הפנים, רמת החומרים אשר אחראית למיצוק של העור פוחתת, הגמישות יורדת ויכולת ההתחדשות של תאי העור נמצאת אף היא בירידה, הגורמים הללו מביאים לכך, על עור הפנים שלנו יופיעו קמטי הבעה, כתמים, יובש ורגישות. מה ניתן לעשות? סדרת טיפולי אנטי איג’ינג להצערת עור הפנים – בואו נעצור את הזמן!

הצערת עור הפנים בנתניה – טיפול אנטי אייג’ינג ללא ניתוחים

רובנו, לא ששים לעבור תחת סכין המנתחים על מנת להיות יפים וצעירים יותר. האמת היא שכיום כבר אין צורך בכך, מאחר שמדע הקוסמטיקה התפתח כל כך בשנים האחרונות, כך שניתן כיום לבצע טיפולים רבים ומגוונים בשיטות אנטי אייג’ינג ללא צורך בניתוחים, כאבים או זמני החלמה והתוצאות? מהרגע הראשון!

מחקרים מעידים על כך שרק 20% מסימני הגיל כגון: יובש, רפיון, קמטים, כתמי שמש, גיל ופיגמנטציה הינם תולדה של התבגרות כרונולוגית, ואילו 80% מסימני הגיל הם תולדה של מכלול הנזקים הפנימיים והחיצוניים אליהם אנו חשופים במהלך חיינו. ובעיקר נזקי קרינת השמש. ניתן למזער ואולי אף למנוע כ-80% מהנזקים וזו בדיוק משמעות המונח אנטי אייג’ינג.

הצערת עור הפנים בנתניה – דגשים

1. שימוש יומיומי בתכשירי הגנה המכילים מסנן קרינה בדרגת 15 ומעלה .
2. הקפדה על טיפולי תחזוקה תיקון ומניעה באופן רציף ועקבי.

מעבר לכך, כיום באמצעות מכשור חדשני, אנו מציעים מגוון שיטות טיפול ומערך מוצרי טיפוח מתקדמים המאפשרים השגת תוצאות מיטביות במניעת הזדקנות מוקדמת של העור, בתיקון נזקים שכבר התהוו ובהפחתת מראה סימני גיל שכבר נראים לעין.

שימוש בתכשירי קוסמטיקה מתאימים מייצרים חידוש רקמות, עידוד יצירת תאים חדשים, עיבוי שכבת הדרמיס, מיצוק, הפחתת עומק הקמטים, הבהרת כתמים, לחות והזנה מתאימה.

הצערת עור הפנים – פתרונות קוסמטיים נוספים לשמירה על עור פנים צעיר

טיפולים קוסמטיים חדשניים לחידוש והצערת עור הפנים כגון: פוטו רג’וביניישן וטיפולי מזו רולר או דרמה רולר, טיפולים אלה דוחים את סכין המתנתחים, משפיעים באופן מיידי על מרקם עור הפנים ומשפרים באופן דרמטי את מראה העור. טיפולים אלה מעניקים לעור מיצוק, החלקת קמטוטים, הבהרת כתמים, טשטוש נימי קופרוז וצמצום נקבוביות מורחבות.

“תוצאה מיטבית לא ניתנת להשגה באמצעות שיטה אחת, תרפיה אחת או טיפול אחד ובוודאי שלא על ידי מוצר אחד. על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר בהפחתת מראה סימני גיל ובהקניית מראה צעיר יותר לעור, יש לשלב את היתרונות של השיטות השונות בהתאמה אישית למטרות טיפול אינדיבידואליות”

טיפול פנים מומלץ

בר ויכמן בתקשורת

מרגישות יופי - 20.2.22
תכנית הבוקר בקשת - 22.2.21
משפחה שכזאת - 22.2.21

טיפולי פנים

טיפול פנים – ניקוי

בואו להתאהב בעצמכם מחדש ! קוסמטיקאית רפואית בעלת ניסיון רב אשר תעניק לכם את השילוב האופטימאלי בין מגוון טיפולי קוסמטיקה פרא רפואיים וטיפולים אסתטיים. תפקידה

קרא עוד »
טיפולי אולטרסאונד לפנים hifu

טיפול יופי וזוהר

טיפול מפנק ומתאים בדיוק כשבא לך לרענן את עורך, גם לקראת אירוע מיוחד וגם כשאת מרגישה שהגיע הזמן להתפנק! הטיפול ישאיר את העור שלך זוהר

קרא עוד »

טיפול פנים בהריון

טיפוח עור הפנים הינו נושא מורכב במיוחד במהלך ההיריון ובזמן הנקה. טיפול פנים בהריון: מה מותר ומה אסור? חשוב לדעת ולהבין מה מותר ומה אסור.

קרא עוד »

טיפול פילינג לפנים

מהו פילינג לפנים ? פילינג לפנים (peeling) מחדש את העור, הופך אותו למוצק, חלק יותר ומקנה לו מראה רענן לאורך זמן. פילינג לפנים בנתניה – יתרונות הבהרת פיגמנטים.

קרא עוד »
טיפול באקנה בפנים

טיפול פנים עמוק-אקנה

טיפול באקנה בפנים ייעשה רק על ידי קוסמטיקאית רפואית אשר הוכשרה לכך ומתמחה בתחומה. טיפול לא נכון בעור הפנים יצור נזקים בלתי הפיכים בדוגמת צלקות,

קרא עוד »

טיפול החדרת לחות לפנים

החדרת לחות קוסמטית תעניק לכל סוג עור החייאת לחות מיידית, באמצעות שימוש מושכל במיטב החומרים והטכנולוגיות החדישות ביותר. החדרת לחות נעשית באמצעות מכונת אולטרסאונד MHZ3

קרא עוד »
טיפול בפיגמנטציה בפנים

טיפול בפיגמנטציה

כתמי פיגמנטציה מופיעים במהלך השנים ויכולים להופיע כתוצאה ממגוון סיבות, גם כאשר אנו מקפידים על מריחת מקדם הגנה, כובע, עדיין הם מופיעים. כיום קיימות טכנולוגיות

קרא עוד »

בקליניקה שלנו מגוון טיפולי יופי ואסתטיקה במכשור מקצועי ומתקדם

לברורים ופרטים נוספים השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן