משלוח חינם לכל רחבי הארץ | מחירים מיוחדים לרגל המצב על חומצה היאלורונית, בוטוקס ורדיאס

סל קניות

טיפול פנים בהריון

בר ויכמן קוסמטיקאית רפואית בכירה בעלת ידע וניסיון של מעל 25 שנה, מומחית בבעיות עור, אקנה, פיגמנטציה ואנטי אייג'ינג ומפתחת שיטת B.V.T אשר הינה שיטה ייחודית הנותנת מענה ממוקד לטיפולי פנים רפואיים.

השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..

טיפוח עור הפנים הינו נושא מורכב במיוחד במהלך ההיריון ובזמן הנקה.

טיפול פנים בהריון: מה מותר ומה אסור?

חשוב לדעת ולהבין מה מותר ומה אסור. נשים רבות חושבות שבמהלך ההיריון אסור לעשות טיפולי פנים או שאין סיבה מיוחדת ללכת לקוסמטיקאית ומחכות עד לאחר הלידה ואף עד סוף ההנקה ורק אז מחליטות לטפל בעצמן.

במהלך ההיריון גוף האישה עובר שינויים הורמונאליים רבים אשר מגבירים את הרגישות במהלך ההיריון ולעיתים קרובות גורמים לבעיות עיקריות כגון: אקנה ופיגמנטציה.

חשוב לדעת כי טיפול פנים במהלך ההיריון מותר ואף מומלץ.
חשוב שתדעי אילו טיפולי פנים את יכולה לעשות ובאילו תכשירים מותר לך להשתמש.

אילו שינויים עובר הגוף שלנו במהלך ההיריון?

במהלך ההיריון הגוף שלך עובר שינויים רבים ואחת התופעות השכיחות היא שינוי בסוג העור.
פעמים רבות חווה האישה במהלך ההיריון שינויים במרקם העור, לפני ההיריון העור היה חלק והטיפוח היה מינימלי ואילו במהלך ההיריון פתאום התחילו לצאת לך פצעונים ואת מרגישה בגיל ההתבגרות.
אל תילחצי זוהי תופעה שכיחה ביותר כתוצאה משינויים הורמונאליים, הגוף מתחיל לייצר סבום (שומן) ברמה גבוהה, אותו סבום צריך לצאת מהגוף בדרך מסוימת ולכן נוצרים הפצעים.
חשוב מאוד לא להזניח את התופעה או לנסות לטפל בה לבד ע”י רכישת מוצרים מהפארמים או פיצוץ הפצעים באופן עצמאי, הדבר אינו מומלץ ואף מסוכן ועלול להותיר צלקות בעור או לגרום לאקנה נוסף עם מוקדים דלקתיים.
הפצעים מתחילים להופיע בעיקר באזור המצח והלחיים ועלולים להתפרץ בצורה חזקה ביותר אצל נשים שסבלו מאקנה גם לפני ההיריון.
על מנת לפתור את הבעיה חשוב לפנות לקוסמטיקאית רפואית בעלת ניסיון בטיפול בנשים בזמן הריון, על מנת לקבל את הטיפול המתאים עבורך.
לרוב הפצעים לא עוברים לבד לאחר הלידה אלא עלולים להחמיר. תפקידה של הקוסמטיקאית הינו לאבחן את העור בצורה הטובה ביותר ולהתאים לך את טיפול המשלב תכשירים המתאימים לטיפול במהלך ההיריון ושאינם יכולים להזיק לעוברך.

פיגמנטציה לנשים בהריון

בעיה נפוצה נוספת הקיימת במהלך הריון היא הופעת פיגמנטציה בפנים בייחוד באזור השפם.
אין שום דרך למנוע את הופעת הפיגמנטציה היות והיא מופיעה כתוצאה משינוי הורמונלי עקב עלייה ברמת המלטונים בגוף, אולם קיימות דרכים לטיפול המפחיתות את הפיגמנטציה או לפחות גורמות לה לא להחריף.

ראשית אני ממליצה בהריון ובכלל בעונות החמות במיוחד (הרי חורף בארץ הוא בגדר המלצה) להצטייד תמיד במקדם הגנה בעל SPF-36 ולעשות בו שימוש יומיומי בכל שעות האור, כובע שמש אף הוא מאוד מומלץ בחודשי הקיץ ובכלל להימנע מחשיפה ישירה לשמש.

חשוב לציין כי טיפול בעור הפנים במהלך ההיריון מקל על שיקומו לאחר הלידה.

טיפול פנים בהריון ובמהלך הנקה אצל בר ויכמן

בקליניקה נאבחן את עורך בצורה מעמיקה ונתאים לך את הטיפול הטוב ביותר תוך שמירה על בריאותך ובריאות עוברך, שיקום וטיפול עור הפנים במהלך ההיריון לאחר פגיעה כגון יובש, פיגמנטציה, אקנה יבטיחו לך תוצאות מעולות והרגשה טובה במהלך ההיריון ולאחר הלידה.
טיפולי פנים במהלך ההיריון הם מומלצים מאוד אולם חשוב מאוד ליידע את הקוסמטיקאית על ההיריון שכן ישנם חומרים האסורים לנשים במהלך ההיריון כגון: רטינול (יכול לחדור למחזור הדם של העובר) וטיפול במכשירים כגון אולטרסוניק RF גלי רדיו המעבירים חשמל ומסכנים את העובר.

טיפולי פנים בהריון ובהנקה מומלצים אולם חשוב לדעת אצל מי עושים.
בקליניקה של בר ויכמן טיפולים מקצועיים וברמה הגבוהה ביותר אשר יתנו לך מענה מלא לבעייתך, תכשירים יותאמו לך אישית ולפי סוג עורך תוך שמירה על ביטחונך ובריאות העובר.

טיפול פנים מומלץ

בר ויכמן בתקשורת

מרגישות יופי - 20.2.22
תכנית הבוקר בקשת - 22.2.21
משפחה שכזאת - 22.2.21

טיפולי פנים

טיפול פנים – ניקוי

בואו להתאהב בעצמכם מחדש ! קוסמטיקאית רפואית בעלת ניסיון רב אשר תעניק לכם את השילוב האופטימאלי בין מגוון טיפולי קוסמטיקה פרא רפואיים וטיפולים אסתטיים. תפקידה

קרא עוד »
טיפולי אולטרסאונד לפנים hifu

טיפול יופי וזוהר

טיפול מפנק ומתאים בדיוק כשבא לך לרענן את עורך, גם לקראת אירוע מיוחד וגם כשאת מרגישה שהגיע הזמן להתפנק! הטיפול ישאיר את העור שלך זוהר

קרא עוד »

טיפול פנים בהריון

טיפוח עור הפנים הינו נושא מורכב במיוחד במהלך ההיריון ובזמן הנקה. טיפול פנים בהריון: מה מותר ומה אסור? חשוב לדעת ולהבין מה מותר ומה אסור.

קרא עוד »

טיפול פילינג לפנים

מהו פילינג לפנים ? פילינג לפנים (peeling) מחדש את העור, הופך אותו למוצק, חלק יותר ומקנה לו מראה רענן לאורך זמן. פילינג לפנים בנתניה – יתרונות הבהרת פיגמנטים.

קרא עוד »
טיפול באקנה בפנים

טיפול פנים עמוק-אקנה

טיפול באקנה בפנים ייעשה רק על ידי קוסמטיקאית רפואית אשר הוכשרה לכך ומתמחה בתחומה. טיפול לא נכון בעור הפנים יצור נזקים בלתי הפיכים בדוגמת צלקות,

קרא עוד »

טיפול החדרת לחות לפנים

החדרת לחות קוסמטית תעניק לכל סוג עור החייאת לחות מיידית, באמצעות שימוש מושכל במיטב החומרים והטכנולוגיות החדישות ביותר. החדרת לחות נעשית באמצעות מכונת אולטרסאונד MHZ3

קרא עוד »
טיפול בפיגמנטציה בפנים

טיפול בפיגמנטציה

כתמי פיגמנטציה מופיעים במהלך השנים ויכולים להופיע כתוצאה ממגוון סיבות, גם כאשר אנו מקפידים על מריחת מקדם הגנה, כובע, עדיין הם מופיעים. כיום קיימות טכנולוגיות

קרא עוד »

בקליניקה שלנו מגוון טיפולי יופי ואסתטיקה במכשור מקצועי ומתקדם

לברורים ופרטים נוספים השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן