משלוח חינם לכל רחבי הארץ | מחירים מיוחדים לרגל המצב על חומצה היאלורונית, בוטוקס ורדיאס

סל קניות

שעווה לגברים

ההבדל בין טיפולי גברים לנשים הוא עצום. טיפולי הגברים נעשים בקליניקה מתוך ניסיון 25 שנה של בר ויכמן, באמצעות שיטה מוכחת לתוצאות מידיות כמו שאתה אוהב. ועכשיו לאור המצב קבלו מתנה על טיפול.

השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..

שעווה לגברים

הינה שיטה רבת היסטוריה המיועדת לגברים ונוער.

חשוב לדעת בידיי מי להפקיד את גופכם, לא כל אחד יכול להסיר שיער בשעווה אפילו שזה נראה עניין של מה בכך, לשעווה גם תופעות לוואי שעלולות לקרות במידה ואין ניסיון רב כגון: שטפי דם, כוויות אשר לוקח להם זמן לעבור וחלקם אף ישאירו סימן לזמן רב. כאשר הינך מגיע לקליניקה המבצעת שעווה לגברים חשוב לדעת באיזו שיטה היא מבוצעת, שנות ניסיון המטפלת ומיומנותה.

בקליניקה של בר ויכמן  תוכלו ליהנות ממטפלות מנוסות אשר הוכשרו לטיפולי שעווה לגברים ובעלות ניסיון של שנים המקפידות על אסתטיקה, ניקיון וביטחון המטופלים.

בשנים האחרונות עולה המודעות בקרב גברים להסרת השיער המיותר בגוף ולשם כך נדרשת רגישות רבה הן ברמת המקצועיות והעדינות הפיזית והן ברמה הנפשית של מניעת מבוכה בין מטפלת למטופל.

 לאילו גילאים מתאים?

הסרת שיער בשעווה לגברים בנתניה, מתאימה לכל גיל ואף לנערים בגיל ההתבגרות (ההורמונים משתוללים וכמו כן גם שיערות הגוף המתחילות לצמוח וגורמות למבוכה רבה בגיל כזה), היתרון בקליניקה של בר ויכמן השוכנת בנתניה הינו בניסיון הרב הרגישות והעדינות למטופלים. כל הטיפולים נעשים בחדר פרטי ואינטימי הנותן הרגשה יותר טובה למטופל ומפחית חששות וחרדות הקיימים בתחילת הטיפול.

 מהלך הטיפול-

בקליניקה לאסתטיקה רפואית של בר ויכמן בנתניה, תוכלו ליהנות מהשעוות הכי איכותיות וברמה הכי גבוהה בעולם הקוסמטיקה, השעווה היא מתוצרת צרפת ונקראת ” שעווה קרה” (למרות שאין הכוונה לטמפרטורה שלה) והיא משמשת לטיפול באזורים גדולים, השימוש בה נעשה ברצועות נייר איכותיות ומקצועיות. השעווה מכילה חומרים טבעיים בלבד ומכונה “שעוות שוקולד”, כל שלב ממהלך הטיפול מוסבר תוך שימת דגש וערנות לרצונותיו של המטופל בזריזות אך ברגישות שהם קריטיים להצלחת הטיפול.

 הטיפים של בר ויכמן-

  • בתום הטיפול עלולות להופיע נקודות אדומות וגרד קל באזור הטיפול, זהו דבר נורמאלי ואין צורך לדאוג חשוב להשתדל לא לגרד, זה חולף בדרך כלל לאחר שעה שעתיים.
  • חשוב מאד לא לגלח את האזור הרצוי לטיפול השעווה לפחות שבועיים שלוש לפני הטיפול בכדי שהטיפול יהיה אפקטיבי ותצאנה כל השערות.
  • לפני הטיפול רצוי להימנע מסבונים או חומרי חיטוי בערך שעתיים לפני תחילת הטיפול, בנוסף לא לשים שום סוג של קרם גוף או שמן.
  • רצוי מספר ימים לפני הטיפול לעשות פילינג גרגרים לגוף. הפילינג מעודד יציאת שערות “כלואות” בעור ובכך מעלה את אפקטיביות הטיפול בהוצאת כל השערות בשעווה.
  •  יש להימנע משיזוף הגוף לפחות 24 שעות לפני הטיפול.
  • חשוב מאד להזין את הגוף לפני הטיפול בשתיית מים מרובה. לגברים עור עבה מנשים ובעל נטייה גבוהה ליובש במיוחד בידיים, מרפקים ורגליים. שתיית מים מרובה לפני הטיפול מזינה את העור בלחות ובכך הטיפול יותר מהיר והשערות תצאנה מהר יותר.

אזורי הטיפול בקליניקה של בר ויכמן-

  • חזה.
  • בטן.
  • גב.
  • כתפיים.
  • רגליים עד הירך.
  • ידיים.

מאות לקוחות מרוצים החוזרים פעם אחר פעם לטיפולי שעווה לגברים בקליניקה של בר ויכמן נתניה מעידים על תחושה ביתית, חמה, נעימה ומשפחתית המפחיתה את חרדתם והופכת כל טיפול לנעים יותר, פשוט וקלאתם מוזמנים ליהנות מצוות אדיב, מקצועי, עדין ומיומן לטיפול מושלם באווירה רגועה ושלווה תוך שימת דגש על מקצועיות ולבביות ללא פשרות.

בר ויכמן בתקשורת
מרגישות יופי - 20.2.22
תכנית הבוקר בקשת - 22.2.21
משפחה שכזאת - 22.2.21

גברים

עיצוב גבות לגברים

עיצוב גבות לגברים? רק בר ויכמן! הגבות שלך הן כרטיס הביקור שלך, הן מגדירות את הפנים ואת אזור העיניים בפרט. עשה שינוי קטן שישפיע בצורה

קרא עוד »

לייזר לגברים Freeze Laser Diode

הסרת שיער בלייזר הינה הליך אסתטי המאפשר להיפטר משיער מיותר בצורה נוחה ויעילה. המטרה של הסרת שיער בלייזר היא להגיע להפחתה משמעותית בכמות השיער, על מנת לעשות זאת

קרא עוד »

טיפול פנים לגבר

בר ויכמן, קוסמטיקאית פרא רפואית מוסמכת, בעלת ניסיון של 25 שנה. בר ויכמן, קוסמטיקאית פרא רפואית' תשיב לך את הביטחון העצמי. בואו להתאהב בעצמכם מחדש

קרא עוד »

בקליניקה שלנו מגוון טיפולי יופי ואסתטיקה במכשור מקצועי ומתקדם

לברורים ופרטים נוספים השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן