משלוח חינם לכל רחבי הארץ | מחירים מיוחדים לרגל המצב על חומצה היאלורונית, בוטוקס ורדיאס

סל קניות

הסרת שיער

אני מזמינה אותך להצטרף לקהל לקוחותי ולקחת חלק בטיפול במימד אחר שלא הכרת

ועכשיו מבצע עד סוף החודש ללקוחות חדשים – 50% הנחה על סדרת 10 טיפולים

השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..

כל מה שרצית לדעת על הסרת שיער

שעווה, אפילציה, IPL, THR, לייזר? מתלבטים באיזו דרך להסיר שיער? אנחנו פה בכדי לייעץ לכם! כיום, קיימות שיטות רבות ומגוונות להסרת שיער, כמו כן מכשירים שונים המספקים תוצאות שונות, בואו נעשה קצת סדר בבלגן.

הסרת שיער – למי זה מתאים?

הסרת שיער בקליניקה של בר ויכמן מתאימה לכולם: גברים, נשים ונוער. אולם, לא כל סוגי הסרות השיער מתאימות לכל אחד. לדוגמא: הסרת שיער באמצעות IPL אינה מתאימה לנשים בהריון ולילדים בגיל ההתבגרות, שיטה זו מומלצת פחות משום שההורמונים עדיין לא מאוזנים וכתוצאה מכך נוטים להאריך את סדרת הטיפולים.

חשוב לציין ואולי אף להיות חלוצי הדרך הראשונים שיאמרו ויודו כי לצערנו אף אחת מהשיטות אינה לצמיתות. שיער גופנו מושפע מהורמונים פעילים אשר משתנים במהלך חיינו ולכן לפעמים עלולה להיות צמיחה מוגברת יותר של שיער באזור מסוים למרות שאזור זה טופל ולכן מומלץ לקיים טיפול מונע אחת לכמה זמן.

הסרת שיער

הסרת שיער THR

הסרת שיער THR קיימות כיום שיטות רבות להסרת שיער, המובילה והחדשנית ביותר היא הסרת שיער THR. טכנולוגיה אשר פותחה באופן פרטי ולפי דרישת השוק הישראלי. הסרת

קרא עוד »
מכון שיזוף - שיזוף במכונה

הסרת שיער IPL

הסרת שיער IPL היא שיטה העושה שימוש בהבזקי אור חזקים (בדומה לפלש של מצלמה אך באורכי גל מסוימים, כפי שיתואר בהמשך), מדובר בשיטה חדשה יחסית המשלבת יתרונות של שיטות נוספות להסרת שיער לצמיתות העושות שימוש באור, דהיינו הסרת שיער בלייזר וכן הסרת שיער באינפרה אדום.

קרא עוד »

אפילציה

מהי אפילציה ? אפילציה היא שיטת הסרת שיער באמצעות מחט חשמלית החודרת אל שורש השערה ובאמצעות סגירת מעגל חשמלי בפולסים חשמליים “משמידה” את שורש השערה כך

קרא עוד »

בואו נשבור כמה מיתוסים

האם הסרת שיער בשעווה גורמת לצמיחה מוגברת של השיער?
לא, הסרת שיער בשעווה עושה בדיוק ההפך עם הזמן היא מדללת את השיער באזור המטופל ומחלישה את שורש השערה. במקרים רבים כאשר מבצעים טיפול זה בבית ביד לא מיומנת ובחומרים לא מקצועיים עלולים לגרום לקריעת השערה דבר אשר יכול לגרום לעיבוי השערה. לכן מומלץ מאד לבצע טיפולים אך ורק בקליניקה מוסמכת.

האם הסרת שיער ב- IPL מגבירה את צמיחת השערות גם באזורים בהם לא היה שיער לפני כן?
לא, הסרת שיער ב-IPL פועלת באמצעות אנרגיית אור, אשר חודרת דרך תעלת השערה עד לניתוקה מהשורש, זהו תהליך אשר לוקח זמן כתוצאה משורש שיער חזק המושפע הורמונאלית. אולם אין לאנרגית האור שום יכולת להצמיח שיער חדש. מה שכן יכול להיות ובייחוד באזור הפנים זה שלקוחה גולחה בעבר לפני טיפול, דבר הגורם לעיבוי שורש השערה ולנזק משמעותי באזור הפנים. על כן אין לגלח בשום פנים ואופן את שיער הפנים, באזורים אחרים אין שום בעיה.

האם הסרת שיער באפילציה גורמת לצלקות בפנים?
לא, הסרת שיער באפילציה הינה אחת השיטות הבטוחות ביותר שקיימות, וכן הוותיקות ביותר בתחום הסרות השיער. קיימת אפשרות כי בעבר הרחוק המכשירים לאפילציה היו פחות מפותחים ולא ניתן היה לקבוע את עוצמת התדר הספציפית המתאימה לאותה שערה, ולכן קיימת האפשרות כי חוסר שליטה בעוצמת התדר גרם לכוויות ופצעים, גורם נוסף יכול להיות גם סוג המחט, כיום ישנם סוגים רבים של מחטים המתאימות ולכל סוגי השערות ולפי אזור הטיפול ובכך נמנעים סימנים בתום הטיפול. פן נוסף הינו חיטוי האזור בתום הטיפול ובימים שלאחר הטיפול. זה נושא חשוב מאד שרבים מתייחסים אליו בקלות ראש אולם זהו חלק חשוב ולא מבוטל מהטיפול עצמו, זאת משום שנקבוביות האזור פתוחות וחשופות וכל זיהום מזערי מבחוץ או מנגיעה בידיים לא נקיות עלול לגרום לפצעונים ואף לזיהום באזור.

כיום אפשר להגיד כי הסרת שיער באפילציה הינה שיטה בטוחה אשר אינה מותירה סימנים/צלקות (כמובן רק במידה ובחרתם במטפלת מקצועית ומוסמכת). בקליניקה לקוסמטיקה.

כל השיטות להסרת שיער

הסרת שיער בשעווה, הסרת שיער ב- IPL, הסרת שיער THR, הסרת שיער באפילציה והסרת שיער בלייזר.

לכל שיטה ושיטה היתרונות והחסרונות שלה, הצוות המקצועי של בר ויכמן יאבחן וימליץ לכם על השיטה הנכונה ביותר עבורכם.
בקליניקה לקוסמטיקה של בר ויכמן, אנו דוגלים בסטריליות ללא פשרות, שימוש בחומרים והמכשירים המתקדמים ביותר בעולם וכמובן בטיחות הלקוח נמצאת מעל הכל. שיתוף פעולה מלא יביא לתוצאות האולטימטיביות והמקסימאלית ביותר.

הסרת שיער – מקרים בהם המטפלת תבחן את כדאיות הטיפול

נשים בהריון – אינן יכולות לבצע הסרת שיער ב- IPL בכל שלב בהריון וגם 3 חודשים לאחר הלידה. הסרת שיער באפילציה הינה בשיקול רופא הנשים ובאישורו. הסרת שיער בשעווה הינה האפשרות האולטימטיבית ביותר בתקופת ההיריון.
ילדים ונוער – בנושא זה הדעות מעט חלוקות מתי באמת אמורים להתחיל להסיר שיער מהגוף? כל הורה יחליט בעצמו מתי הוא מאשר לילדו לבצע טיפולים. כמובן שילדים עד גיל 16 ילוו באמצעות אחד ההורים. השיטה היעילה ביותר להסרת השיער היא באמצעות שעווה, אולם יש כאלו שיתעקשו וירצו הסרת שיער בIPL . אין אנו ממליצים להתחיל טיפולים בגיל ההתבגרות זאת בשל חוסר איזון הורמונאלי והקושי להתמיד בסדרת טיפולים חודשית. במקרים יוצאי דופן העניין יישקל אינדיבידואלית וזאת לאחר מתן אינפורמציה מלא על התהליך, השלכותיו, יתרונותיו וחסרונותיו בפני ההורה וכמובן באישורו.
ישנן שיטות רבות להסרת שיער, אנו פה על מנת לייעץ ולהתאים עבורך את השיטה המתאימה לך ביותר. בר ויכמן מזמינה אותך ליהנות מייעוץ מקצועי ומצוות בעל ידע וניסיון רב בעולם הסרות השיער.

הסרת שיער בלייזר הסבר

המפתח להצלחה של מכשיר ה-THR Freeze Light Diode Laser להסרת שיער שברשותנו הינה ביכולתו להתאים אורך ומשך גל ספציפי למטרה ושחרור של  אנרגיה גבוהה לתוך העור, האנרגיה נספגת באופן סלקטיבי על ידי המלנין המקיף את זקיק השערה  מבלי להשפיע על הרקמה הסובבת.

בשונה ממכשירי הלייזר המוכרים בשוק המרתיעים רבים מלעבור טיפולי הסרת שיער, מכשיר ה-THR Freeze בעל טכנולוגיה מתקדמת  והטיפול הינו ללא כאבים בכלל, ללא תופעות לוואי ובזמן הקצר ביותר.

הסרת שיער לצמיתות

כל המכשירים הנמצאים במרכז לרפואה אסתטית הינם מאושרים על ידי ה-FDA האמריקאי, מכון התקנים ומשרד הבריאות, ועל כן בחרנו אותם. ישנה חשיבות מרבית כי הצוות אשר מבצע טיפול להסרת שיער בלייזר יהיה בעל הכשרה מתאימה על מנת שיוכל לזהות ולהגיב לכל תרחיש ולספק את התוצאה המיטבית עבורכם. בקליניקה של בר ויכמן תמצאו אנשי מקצוע שעוברים סינון קפדני, צוות מיומן ומקצועי שהוכשר עבור כל טיפול הניתן בקליניקה.

לפני הכל חשוב לדעת כי אנו דוגלים בהתאמה אישית של תכנית טיפול עבור כל מטופל/ת. בשלב הראשוני יש לבצע בדיקת התאמה ורק לאחריה ניתן יהיה להתחיל בסדרת טיפולים. לא ניתן להתחיל בתהליך לפני שאיש מקצוע מיומן ומוכשר ווידא את גוון עור המטופל/ת,  וכי צפיפות וצבע שיער אכן מתאימים לביצוע התהליך אשר יביא עימו תוצאות הרצויות למטופל/ת.

הסרת שיער בלייזר לגבר

הסרת שיער בלייזר לגבר הינה הליך אסתטי המאפשר להיפטר משיער מיותר בצורה נוחה ויעילה. המטרה של הסרת שיער בלייזר היא להגיע להפחתה משמעותית בכמות השיער, על מנת לעשות זאת יש להבין תחילה כיצד עובדת שיטת הלייזר.

זקיקי השיער מחוברים לפקעת (כיס בו צומחת השערה) בכדי שאנו ניפטר משיערה באופן שזאת לא תחזור עוד, עלינו להביא לחימום של זקיק השערה לטמפרטורה חמה דייה בכדי לגרום לנזק בלתי הפיך לפקעת כך שלעולם לא תוכל להפיק שיער חדש.

האם טיפול בלייזר מתאים לכולם?

טיפול הסרת שיער בלייזר מתאים לכל אדם אשר מעוניין להסיר שיער מגופו או להפחית באופן משמועתי את צמיחת השיער. ישנם מקרים בהם לא ניתן לבצע את הטיפול, מקרים כגון:

  • בעיות בריאותיות
  • נשים בהריון
  • בעלי גוון שיער ג’ינג’י בלונדיני ולבן

אך באופן כללי הטיפול מתאים לכל אוכלוסייה.

האם הטיפול כואב?

הסרת שיער בלייזר בקליניקה לרפואה אסתטית מתבצעת ע”י מכשיר ה-THR Freeze, מכשיר הלייזר שלנו הינו בעל שיטה משוכללת לקירור אזור המטופל באמצעות טכנולוגיית  Freeze Light מערכת הקירור של המכשיר מונעת כאב להבדיל ממכשירי הלייזר האחרים.

האם קיימות תופעות לוואי?

הטיפול יעיל ובטוח כאשר הצוות מיומן ומוכשר לעשות את הטיפול. עם זאת יכולות להופיע תופעות לוואי כמו:

  • אדמומיות בעור
  • תחושת גירוי
  • תחושת אי נוחות

נציין כי תופעות אלו יחלפו תוך 24 שעות.

האם הסרת שיער בלייזר היא לצמיתות?

הגוף שלנו מייצר שיער על פי גירויים והדבר משתנה בין נשים לגברים, בין גיל ההתבגרות לבין הגיל הבוגר, בהריונות ושינויים הורמונאליים, מנטילת תוספי תזונה ועוד. התשובה בעניין הסרת שיער ברורה, הטיפול מביא לתוצאות אפקטיביות ונראות לעין אך היא אינה לצמיתות.

כמה טיפולים יש לעבור?

בני אדם שונים זה מזה וכיאה לכך השוני מתבטא כמובן בתגובה של הגוף, בנוסף, קיים גם שוני בין אזורי טיפול שונים בגוף. במרכז לאסתטיקה רפואית דוגלים להתאים טיפול שונה לכל אחד על פי התאמה אישית והטיפולים מבצועים בסדרות שבין 10-15 טיפולים.

באילו מצבים לא ניתן לעשות הסרת שיער בלייזר?

ללא קשר לגוון שיער או גוון עור ישנם מקרים בהם קיים איסור מוחלט על ביצוע טיפולי הסרת שיער.

מקרים כגון:

  • אדם הנוטל רואקוטן (תרופה נגד אקנה)
  • תרופה על בסיס זהב (למשל, נגד דלקת מפרקים)
  • חולי ויטיליגו

כמו כן, הסרת שיער בלייזר אינה מומלצת באזורים בהם יש קעקועים.

האם ניתן להשתזף בין הטיפולים?

הישמרו משיזוף והימנעו מלהגיע לטיפולי הסרת שיער מכל סוג כאשר הגוף שזוף בין אם על ידי השמש או על ידי מכונת שיזוף. ישנה סכנה אמיתית והשיזוף מגביר סיכויים לכוויות בזמן הטיפול.

למה לבחור בנו?

  1. יחס אישי
  2. תכנית ייחודית מותאמת לפי הצרכים שלך
  3. פגישת ייעוץ ללא עלות
  4. תוצאות מובטחות מהטיפול הראשון
  5. ללא כאבים

הסרת שיער המלצות

בר ויכמן בתקשורת

מרגישות יופי - 20.2.22
תכנית הבוקר בקשת - 22.2.21
משפחה שכזאת - 22.2.21

בקליניקה שלנו מגוון טיפולי יופי ואסתטיקה במכשור מקצועי ומתקדם

לברורים ופרטים נוספים השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם

מבצע במחלקת הסרת שיער בלייזר

טיפול ראשון

חינם!

הבטיחו את מקומכן

דילוג לתוכן